Wat denken onze klanten over ons? (storytelling voor K&S België)
Onlangs had Kessels&Smit België een audit in het kader van Qfor.
Maar hoe koppel je dit terug aan je klanten?
Op basis van Niel zijn verhaal schreef ik deze blog.
Dat zijn die mensen vol vragen. Zij die willen weten waarom. Zij die moeilijk voor 1 job kunnen gaan.
Zij die graag bijleren of dingen in vraag stellen. Zij die altijd zien wat er nog beter kan. Zij die er 200% voor gaan. Maar dan misschien plots moe zijn en niet weten waarom. Zij die niet houden van middelmatigheid. Zij die worstelen met erkenning krijgen of vragen.
Moeilijke gevallen en grensverleggers.
Dat zijn de mensen voor wie ik graag werk. Omdat het uitmaakt. Omdat het goed moet zijn.
Onlangs had Kessels&Smit België een audit in het kader van Qfor.
Maar hoe koppel je dit terug aan je klanten?
Op basis van Niel zijn verhaal schreef ik deze blog.